Jsem silně přesvědčen, že si představujete takto. Přijdete k nějakému pánovi, který web dělá. On vám předloží tři nebo pět návrhů, jak bude vypadat úvodní strana a vy si jeden z nich vyberete. Pak složíte požadovanou sumu a doma si počkáte do zítřka, kdy si spustíte web, na kterém si hned zkusmo něco objednáte. Přiznejte se, že takto nějak si to představujete. Neříkejte, že ne. Takto si to mimo vás představuje devadesát pět procent lidí. Je to proto, že nevědí, o čem je řeč a jak dlouho a složitě vzniká špičkové web na té nejlepší úrovni.
Pokud chcete web jednoduchý, kam budete psát své zážitky pro pár lidí, pak je to ovšem jiná. Na ten nikoho nepotřebujete. Ten si uděláte sami a rozešlete jeho adresu známým. Nikdo jiný vám tam asi nepřijde, pokud ho tedy vůbec uvidí. Ale pro vás stačí. Ovšem jde-li o web prodejní, nebo se v něm prezentuje firma velkého jména, je to úplně jinak. Na to je potřeba spousta peněz, ale také hodně trpělivosti. Ono totiž napsat web není jen tak, namačkat na klávesnici pár příkazů, mrsknout tam několik fotek nebo obrázků a je to hotovo. Web musí být vidět, tedy je třeba umět SEO, musí být také funkční, což zase umí někdo jiný, a tak to jde do nekonečna.
Každý musí přiložit ruku k dílu, aby byl výsledek co nejlepší. A přesně tohle umí zaměstnanci tvorby webu Brno. Toto je součástí obřího komplexu Imperialmedia, takže zcela jistě nejde o pár staříků a žáků někde na periferii města v dřevěné boudě a s dřevěnými počítači. Kdepak. Jde o nejlepší lidi se špičkovým vzděláním a přístupem k práci.
Pokud někdo chce své stránky na té nejlepší úrovni a trochu se o to zajímá, tak o nejlepším tvůrci dozajista ví. Ano je to právě tvorba webu Brno. Právě proto, že jsou nejlepší v branži, mají neustále spousty zájemců, tedy přesněji zákazníků. A ti všichni jistě četli velice příznivé reference těch ostatních. Právě proto sem ostatně přišli. Přijďte i vy, jste srdečně zváni.